תנאי שימוש eSIM של Tuki
21.7.25
אנו מברכים אותך על רכישת eSIM לגלישה במדינות ספציפיות (להלן: "הכרטיס") מ-Tuki מבית פלאפון תקשורת בע"מ (להלן: "החברה"). באמצעות בחירת חבילה הכוללת נפח גלישה למדינה ספציפית או מספר מדינות המוטענת מראש בכרטיס (להלן: "נפח גלישה" או "השירות").
מספר המנוי
מספר המנוי המקושר לכרטיס שרכשת מופיע בסיכום העסקה שיוצג לאחר השלמת העסקה באתר בכתובת www.tuki-esim.co.il(להלן: "אתר השירות") ובדוא"ל שתקבל לכתובת שהוזנה על ידך בתהליך הרכישה. במקרים מסוימים יתכן ויהיה צורך להחליף את מספר הפלאפון שהוקצה לך מטעמים טכניים.
מספר המנוי ישמש גם לקבלת הודעות בנושאים שונים לרבות הודעות מימוש חבילה, הודעה טרם ניתוק המנוי וכיוצ"ב. מספר הטלפון אינו מיועד לקבלת ו/או הוצאת שיחות ומסרונים וישמש לצורכי תפעול ושירות בלבד.
החברה תהא רשאית לבטל את הכרטיס ואת המספר המשוייך אליו בהתאם לתנאים הקבועים בדין או ברישיון החברה.
הסכמה לקבלת מידע שיווקי
לתשומת ליבך: מספר המנוי שברשותך ו/או כל פרט אחר שיימסר על ידך לחברה ישמשו לצורך קבלת הצעות ופרסומות שיווקיות מהחברה ישירות או באמצעות TUKI ו/או מגופים הקשורים עמה עסקית )לרבות חברות קבוצת בזק, כגון די.בי.אס שירותי לווין-yes ובזק בינלאומי), מידע שיווקי ופרסומי, כולל הצעות למוצרי ושירותי החברה כולל TUKI ו/או של הגופים הללו וכן הטבות המגיעות לך כלקוח/ת החברה (לרבות על פי סעיף 30א לחוק התקשורת), וזאת באמצעות פרטי הקשר שמסרת ו/או שתמסור בעתיד. ההצעות תישלחנה למכשיר, לכתובת דוא"ל וכיוצ"ב.
כמו כן, הינך מאשר/ת לחברה להעביר את פרטי הקשר שלך לגופים אלה לצורך משלוח הודעות ועדכונים כאמור על ידם אליך. הרשאה זו תהיה בתוקף גם לאחר סיום ההתקשרות בין החברה ובינך ותשמש גם לצורך פנייה מטעם החברה אליך בהצעות התקשרות חדשות או הצעות שיווק אחרות, באמצעים הנ"ל.
באפשרותך לשנות את בחירתך בכל עת באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה באמצעים שיפורטו להלן.
תנאי השימוש
עצם השימוש בכרטיס מהווה הסכמה מצידך לתנאי השימוש שלהלן, כפי שיהיו מעת לעת.
עלייך לוודא את התאמת המכשיר שלך לשימוש בכרטיס ובמדינה בה הינך מבצע שימוש, טרם הרכישה.
באתר השירות יוצעו מעת לעת מגוון רחב של חבילות הכוללות נפח גלישה ליעד ספציפי או קבוצת יעדים (חבילות אזוריות או גלובליות) (להלן: "מדינות נבחרות") למשך תקופת זמן קצובה שתוגדר בכל חבילה, השימוש בכרטיס יתאפשר אך ורק במדינות הנבחרות למשך תקופת הזמן שנקבעה בחבילה שנבחרה. החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות מעת לעת את סוג, תכולת ומחיר החבילות המוצעות באתר השירות וכן להוסיף ו/או להסיר שירותים בחבילות.
המחירים המוצגים באתר השירות מוצגים בדולר אמריקאי (USD) לצורכי נוחות, שקיפות ויכולת השוואת מחירים מול מתחרים. עם זאת, החיוב יבוצע בשקלים חדשים (₪) בהתאם לתנאים הבאים:
- החברה תבצע המרה מדולר אמריקאי לשקל חדש על פי שער החליפין היציג הידוע לחברה במועד בחירת החבילה על ידי הלקוח.
- לאחר בחירת חבילה, תועבר לדף בו תתבקש להזין פרטים, בדף זה יופיע שער הדולר היציג שעל פיו תתבצע ההמרה וכן הסכום הסופי לתשלום בש"ח.
- מובהר בזאת כי עשויים להתרחש עיכובים קלים בקליטת שער החליפין היציג בסמוך למועד עדכונו.
על מנת שתוכל להשתמש בכרטיס שרכשת עליך לדאוג ליתרת נפח גלישה בכרטיס לפי העניין ביעד בו הינך נמצא. במקרה בו נוצל נפח הגלישה במלואו או שהסתיימה תקופת החבילה, לא תתאפשר גלישה והעברת נתונים ברשת הסלולארית עד לרכישת חבילה חדשה. יתכנו מקרים בהם עקב תקלה או שיבוש במערכות, יתאפשר שימוש מסוים על אף שלא קיימת יתרה בכרטיס. במקרה זה, החברה תהא רשאית לפעול בכל דרך לגביית התשלום עבור השירותים שצרכת, לרבות לקזז את סכום החיוב מהכרטיס/ים הבא/ים שתרכוש באתר השירות וזאת ללא כל הודעה ומבלי לגרוע מכל סעד אחר העומד לזכות החברה על פי דין ו/או הסכם.
השירות ניתן בכפוף לתנאי, תעריפי, אזורי הכיסוי והרשתות הסלולריות הכלולות בחבילה, כפי שיתעדכנו מעת לעת. החברה רשאית לשנות את אזורי הכיסוי והרשתות הסלולריות הכלולות בחבילה מעת לעת, לפי שיקול דעתה, ללא הודעה, לרבות צמצום של אזורי כיסוי ורשתות סלולריות כך שבחלק מהמדינות בהן ניתן שירות לא יתאפשר כלל שימוש בשירות החל ממועד עליו תחליט או שיתאפשר שירות במספר מצומצם יותר של רשתות סלולריות או ברשתות סלולריות אחרות. יש להתעדכן באזורי הכיסוי טרם השימוש בפועל בשירות באמצעות מוקד השירות או אתר השירות. צמצום אזורי כיסוי כאמור, לא יהווה עילה כלשהי מצד הלקוח כלפי החברה.
השימוש בכרטיס ניתן רק במדינות הנבחרות המפורטות באתר השירות ובכפוף לכיסוי הרשתות של המפעילים הסלולריים באותו יעד המפורטים בפרטי החבילה, ככל שמפורטים, ולהסכמים של החברה עם מפעילים אלה. כך ייתכנו מקומות מסוימים ללא כיסוי או לחילופין, מקומות בהם קיים כיסוי למפעיל סלולרי שאינו כלול בחבילה ו/או לחברה אין הסכמים עם אותו מפעיל.
נפח הגלישה שבחבילה ניתן למימוש ברשתות ספציפיות בלבד (מפעילים) הפועלות במדינות הנבחרות. בהקשר זה, מיודע הלקוח כי במסגרת החבילה, גלישה במדינות הנבחרות באמצעות רשתות אחרות שאינן הרשתות שבחבילה, לא תתאפשר כלל, גם לא ע"י בחירה באופן ידני בהן וגם אם לאותן רשתות יש הסכם עם החברה באותה מדינה בנוגע לשירותים אחרים בחו"ל. בעת השימוש בכרטיס בחו"ל תקובע על אותן רשתות מראש וזאת, גם בהתייחס לשירותי חו"ל אחרים, ככל שקיימים. העובדה כי במדינה מסוימת קיימת רשת התומכת בגלישה בדור 4 או בדור 5, אינה מבטיחה כי הלקוח יקובע על רשת זו או על רשת אחרת התומכת בגלישה בדור 4 או 5. למידע עבור הרשתות בכל מדינה ומדינה ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באמצעים שיפורטו להלן.
תוקף החבילה
החבילה שרכשת תטען בכרטיס ותוקפה יהיה בהתאם לתקופה המפורטת באתר השירות. תוקף החבילה יחושב החל ממועד השימוש הראשון בחבילה במדינות הנבחרות.
החברה רשאית, לשלוח אל המנוי או מספר הטלפון שמסר המנוי, הודעת SMS בסמוך ככל הניתן למימוש נפח של 75%, ו-100% מהחבילה, וכן בסיום תקופת החבילה ההודעה תישלח בכפוף לכך שמערכת החברה איתרה את שיעורי המימוש הנ"ל ובסמוך ככל הניתן לאחר איתור השימוש (יתכן גם איחור של מספר שעות או יותר). מובהר כי משלוח ההודעה/ות מותנה בפעילות התקינה של המערכת וכן בתקינות המכשיר וכי אי משלוח או אי קבלת הודעה בפועל, מכל סיבה שהיא, לא יקים עילת תביעה כלפי החברה. מובהר כי הודעות מימוש הנפח, עשויות לכלול לפי שיקול דעת החברה, גם הצעה לרכישת חבילות נוספות וזאת גם אם הלקוח חסום לקבלת מידע שיווקי בחברה. ההצטרפות לחבילה זו מהווה הסכמה לקבלת תוכן שיווקי כאמור.
קצב העברת נתונים
שירותי דור 3, 4 ו-5 בחו"ל ניתנים במכשירים תומכים בדור 3/דור 4/דור 5 (לפי העניין) ובהתאם לאזורי הכיסוי של הטכנולוגיות הללו בכל אחת מהמפעילים הסלולריים הרלוונטיים במדינות הנבחרות. לתשומת ליבך יתכנו מדינות שאינן מספקות שירות למכשירים תומכי דור 3 (כגון ארה"ב).
חשוב לדעת כי קצב העברת הנתונים בפועל, בכל רגע נתון, מושפע בין היתר, מתמיכת מכשירך, מתמיכת הרשת, תנאי הרשת ואזורי הכיסוי שלה ומגורמים נוספים, כגון אך לא רק, מיקומך, נפחי המידע המועברים על ידך, עומסי השימוש ברשת, ביצועי רשת האינטרנט, תוכנות ועזרים בהם נעשה שימוש ועוד, להם השפעה המפחיתה את קצב העברת הנתונים בפועל, ואף משמעותית ביחס למהירות המקסימאלית בה תומכת הרשת בה הינך גולש בחו"ל.
מובהר כי לנוכח האמור, החברה איננה מתחייבת לקצב העברת נתונים בפועל.
קצב העברת נתונים במסגרת נפח הגלישה שבכרטיס, אינו קבוע והוא תלוי בגורמים שונים לרבות כיסוי הרשת וזמינותה, העומסים בה, סוג ותמיכת המכשיר, וכיוצ”ב.
החברה ו/או המפעיל המקומי במדינה בה יעשה שימוש בכרטיס (להלן ביחד בפסקה זו למען הנוחות "החברה") שומרים לעצמם את הזכות להאט מיוזמתם את קצב העברת הנתונים, כאשר האטה זו נדרשת על מנת לווסת עומסים ו/או על מנת למנוע פגיעה ברשת או במשתמשים בה. כמו-כן, החברה תהיה רשאית לנתק את המכשיר/הכרטיס שברשותך, אם יתברר כי הוא גורם להפרעות לרשת. במצבים מסוימים יתכן כי החברה תאלץ להגביל את מתן השירות, גם ללא התראה מוקדמת, בין היתר, מטעמים של ביטחון, בטיחות, מניעת הונאות ותחזוקה.
כמו כן, קיימים מצבים בהם החברה מחויבת לספק לצדדים שלישיים מידע הכולל את מספר הטלפון שלך ואת מיקומך.
בתעריפי חבילות הגלישה עשויים לחול שינויים מעת לעת, על-פי שיקול דעתה של החברה.
הבהרות מיוחדות לעניין גלישה ברשת דור 5 בחו"ל:
גלישה ברשת דור 5 תתאפשר באמצעות מכשיר תומך דור 5, באזורי פרישת רשת דור 5 המתעדכנים ובכפוף לתנאי השירות.
באזורים בהם אין פרישת רשת דור 5, הגלישה תהיה ברשתות דור 3 ו-4, ככל שקיימת פרישה של אלו. לאור העובדה כי רשת דור 5 נמצאת בתהליך הקמה במדינות רבות, ייתכנו מצבים, שאף יאפיינו את מרבית זמן הגלישה, בהם הגלישה תהיה ברשתות דור 3 ו- 4 אף אם צוין במפורש בפני הלקוח שבמדינה ספציפית ניתן לגלוש ברשת דור 5.
ניתן לקבל מידע בנוגע לפרישת רשת דור 5 במדינות ספציפיות בפניה למוקד השירות.
לידיעתך, ייתכן כי באזורים מסוימים, יוצג במכשיר תומך חיוויG5 , על אף שבפועל הגלישה אינה ברשת דור 5.
לידיעתך, מהירות גלישה גבוהה עלולה לגרור צריכת תקשורת נתונים מוגברת ביישומים מסוימים.
הגדרות והערות לגלישה סלולארית:
המונים שבמכשירך אינם מונים את יחידות החיוב לפיהן מחויב המנוי ואין להתייחס אליהם בחישוב צריכה בפועל. הינך מודע לכך שבעת גלישה באינטרנט ו/או שימוש ביישומים, אפליקציות, תוכנות או שירותים כלשהם המבצעים פעולות ברקע לרבות העברת נתונים מבלי שיעשה בהם שימוש אקטיבי, תצרכנה תקשורת נתונים מנפח הגלישה שבכרטיס. הודעות מקדימות כולל בזמן אמת לגבי סוג הצריכה ו/או היקפה, אינן משוגרות ולא מצויות בהכרח בידיעת החברה.
חיוב בגין גלישה לדפים ואתרים ספציפיים: החברה רשאית שלא לחייב בתשלום/לצרוך מנפח הגלישה בגין גלישה לדפים ו/או אתרים ספציפיים, לפי שיקול דעתה ועל פי החלטתה מעת לעת. החברה רשאית לשנות בכל עת את החלטתה ולחייב/לצורך נפח בגין גלישה כאמור, ללא הודעה.
בגלישה במדינה שאינה כלולה במדינות הנבחרות, לא תתאפשר הגלישה ברשת הסלולארית.
מובהר כי החברה רשאית לשנות את רשימת המדינות הנבחרות לצורך גלישה מעת לעת ולפי שיקול דעתה. יש להתעדכן ברשימת המדינות העדכניות באתר השירות טרם השימוש בפועל.
נפח גלישה שלא מומש או חלק ממנו ניתן לצבירה רק למשך תקופת התוכנית שנבחרה כפי שמפורט באתר השירות. לא יינתן זיכוי או החזר על יתרה שלא מומשה.
נפח הגלישה במסגרת הכרטיס אינו כולל תשלומי פרימיום או תשלומים לספקי האינטרנט.
גלישה באמצעותWIFI לא תחוייב בתשלום עבור תקשורת נתונים.
אופן מימוש הכרטיס
באחריותך לסרוק את ה QR-קוד שהוצג בסיום תהליך המכירה באתר השירות או בדוא"ל שנשלח אלייך לאחר סיום תהליך המכירה. במועד בו ברצונך להשתמש בכרטיס, יש להיכנס להגדרות המכשיר ולבחור בeSIM שנוסף למכשיר, עם הפעלת הכרטיס ישלח אלייך מסרון עם מספר הטלפון שהוקצה לשימושך.
לאחר ניצול נפח הגלישה הכלול בכרטיס ו/או סיום תוקף הכרטיס לא יתאפשר שימוש בכרטיס.
נפח הגלישה הכלול בכרטיס תקף בשימוש בחו"ל, במדינות הנבחרות, באמצעות הכרטיס בלבד.
היחידות הכלולות אינן ניתנות לשימוש המבוצע בספינות (גם בלב ים)/ בטיסות/בשירות לוויני- גם אם שימוש זה נעשה בטריטוריה של מדינה הנכללת במדינות הנבחרות.
מקטעי חיוב בשירות גלישה: תקשורת נתונים בחו"ל מחושבת ביח' של 100KB (כל SESSION) תקשורת נתונים מעוגלת כלפי מעלה ליחידות 100KB הקרובה, וזאת אלא אם קיימת קביעה אחרת לעניין יחידות העיגול במחירון פלאפון חו"ל העדכני.
בדיקת יתרה:
באפשרותך לבדוק את היתרה באתר tuki-esim.co.il
לתשומת ליבך, עם הכנסת הכרטיס למכשיר תתקבל הודעת SMS עם מספר הפלאפון שישמש אתכם בביצוע בדיקת יתרה.
פניות שירות
לתמיכה בתקלות או בכל נושא הקשור לשירות ניתן לפנות לשירות הלקוחות בוואטסאפ שמספרו 050-9727513 או בחיוג חינם אל מוקד שירות הלקוחות 24 שעות ביממה למספר 1800-201-274מכל טלפון בישראל וממנוי סלולארי ברשת פלאפון הכולל אפשרות לבצע שיחות ניתן לפנות למספר זה בחיוג חינם גם מחו"ל (מוקדי השירות יכונו למען הנוחות "מוקד השירות").
פניות לאחראי לפניות הציבור תבוצענה בכתב בלבד לפקס 03-5728045 או לכתובת ת.ד. 600 פ"ת, 4910402 או בדוא"ל contact@pelephone.co.il או בטופס מקוון באתר TUKI. החברה תודיע על שינוי במען הנציב ודרכי התקשורת אליו באתר האינטרנט. הלקוח רשאי לפנות אל נציב התלונות לבירור תלונות בנוגע לשירותים שניתנו לו, חשבונות, חילוקי דעות בנוגע לפירוש או ביצוע ההסכם והכרעה בסוגיות אלו. אין באמור כדי למנוע מהלקוח ו/או מהחברה להביא את העניין מלכתחילה בפני בית משפט מוסמך ו/או לגרוע מסמכות החברה להפסיק את השירות או לנתקו על פי הסכם או על פי כל דין. מדדים לטיפול בפניות הציבור על פי רישיון החברה – תלונה בכתב תענה תוך 14 ימי עבודה ו- 1% מהפניות יענו תוך חודש. 90% מהפניות יטופלו ישירות על ידי נציג שירות עד סיומן. לא יותר מ- 10% מהפניות אשר חלקן יתעורר כתוצאה מהסלמת התלונות יופנה לרמות בכירות יותר בכל מקרה בו תשובת האחראי לא תספק את הפונה תועבר התלונה לטיפול דרג בכיר יותר פניות שיתבררו על ידי דרג בכיר תענינה תוך 30 יום ממועד הפנייה.
אופן השימוש ב-eSIM
באחריותך לוודא האם מכשירך תומך בטכנולוגיית eSIM לפני ביצוע רכישה באתר השירות. על מנת לסייע לך לבחון האם מכשירו תומך בטכנולוגיית eSIM יש באתר השירות רשימת מכשירים התומכים ב eSIM. הדגמים המצוינים ברשימה זו מתייחסים לדגמים המיובאים על ידי יבואן רשמי לישראל. מובהר כי רשימה זו אינה ממצה ויתכנו עיכובים בעדכון דגמי מכשירים חדשים התומכים ב eSIM וכן מכשירים נוספים שתומכים ב eSIM ואינם מופיעים ברשימה זו.
לאחר סיום הליך הרכישה יוצג בפניך קוד QR אותו יש לסרוק במקום המתאים לכך בהגדרות המכשיר. רק לאחר סריקת קוד QR שיוצג בפנייך וקבלת אישור במכשירך שהסים הופעל בהצלחה יתאפשר לעשות שימוש בeSIM. עם הפעלת ה eSIM ישלח למכשירך SMS עם מספר הטלפון המשוייך לeSIM ומידע שימושי נוסף. אנו נשלח לכתובת הדוא"ל שתספק לנו את קוד ה-QR לנוחיותך לצורך סריקה עתידית של הeSIM.
באחריות הלקוח להפעיל את ה-eSIM עם הגעתו ליעד שברצונו לעשות שימוש בנפח הגלישה שכלול בחבילה שנרכשה על ידו.
הגבלת אחריות
החברה, עובדיה, וכל הבאים מטעמה לא ישאו באחריות נזיקית או חוזית לכל נזק אלא לנזק ישיר שנגרם עקב הגבלת השירותים, התלייתם, ניתוקם, או הפסקתם, לרבות עקב טעות במתן השירותים, טעות במסר בזק או השמטה ממנו, אי מסירת מסר בזק או איחור במסירתו, מסירת מסר בזק למען בלתי נכון או רישום מוטעה במדריך מנויים או בפרסום אחר של החברה, ולכל נזק הנובע מפעולה מכוונת או מרשלנות חמורה של החברה, עובדיה או הבאים מטעמה.
החברה, עובדיה, וכל הבאים מטעמה לא ישאו באחריות לפי ההסכם במקום שחל פטור לגבי אחריות מכוח סעיף 41 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב - 1982, או במקום שבו נגרם הנזק עקב הפעלת אמצעים למניעת הונאה, במידה הדרושה לצורך איתור ההונאה והפסקתה.
כמו-כן החברה, עובדיה וכל הבאים מטעמה לא ישאו בכל אחריות לכל נזק שייגרם על-ידי נסיבות מעבר לשליטתה, ובכל זאת כח עליון, אש, מלחמה, פעולות חבלה, הפרעות קשות בסדר הציבורי, מחסור במקורות סבירים לאספקה של ציוד חיוני למערכת, מעשה או מחדל של ספק תקשורת אחר או מגבלות שהוטלו על-ידו, חוקים, תקנות או צווים ממשלתיים, מגבלות הרשת שאין בהן כדי חריגה מתנאי הרישיון, מגבלות צבאיות או ביטחוניות, אמצעים למניעת הונאה, או עילות אחרות שאינן בשליטתה של החברה, הכל בכפוף לכך שהמקרים האמורים אינם בשליטת החברה ושעל אף מאמצים סבירים אין באפשרותה לעמוד בהתחייבויותיה. הוראות אלו חלות על כל מי שמשתמש בכרטיס, ובאחריותך ליידע אותו על כך.
פרטיות
הפרטיות שלך חשובה לנו.
החברה עושה שימוש במידע האישי של משתמשיה בכפוף לאמור להלן ו
למדיניות הפרטיות של החברה המשתמש מאשר כי קרא אותה בעיון והוא מסכים לכל תנאיה. מובהר בזאת, כי לא חלה על המשתמש כל חובה שבדין למסור את המידע, וכי מסירת המידע תלויה ברצונו והסכמתו. עם זאת, מילוי שדות בהליכי ההצטרפות/שימוש באפליקציה, עשויים להוות תנאי הכרחי לשימוש בשירותים או פונקציות מסוימות. בתוך כך, המשתמש מצהיר ומתחייב כי המידע שמסר הוא נכון, אמין ומעודכן, וכי ההרשמה והמידע שנמסר, נמסר בשמו ולא בשם ו/או בעבור צדדים שלישיים, למעט במקרים בהם הורשה לעשות כן במפורש.
החברה עשויה לאסוף שני סוגי מידע מלקוחותיה ו/או מנוייה:
הסוג הראשון של מידע הוא מידע שנאסף באמצעות התקשרות הלקוח עם החברה או בשירותי החברה ושאינו מאפשר במאמץ סביר זיהוי המשתמש שממנו נאסף מידע זה (להלן: "מידע לא אישי").
הסוג השני של מידע הוא מידע שנאסף על ידי החברה הינו מידע אישי שמאפשר או עשוי לאפשר זיהוי אינדיבידואלי של המשתמש (להלן: "מידע אישי").
החברה רשאית לאסוף, לתעד ולעשות שימוש במידע אודות הלקוח ו/או המשתמש (להלן "המשתמש"), ובכלל כך בחיוביו הכספיים, ובכלל הנתונים הנאספים במסגרת ו/או בעקבות השימושים הנעשים במכשיר ו/או בקו ו/או במנוי ו/או בשירותים כלשהם המסופקים על ידי החברה ו/או מטעמה ו/או על ידי ספקים שלה, לרבות נתוני שימוש, גלישה, תנועה, מיקומי אנטנות סלולאריות, ופעילות בשירותים סלולאריים ודיגיטליים עליהם מנוי המשתמש, או פועל בהם כאורח, בין שהמידע נמסר ישירות מהמשתמש ובין שהגיע אודותיו מכל מקור אחר במסגרת השימוש בשירותי הסלולאר והאינטרנט של החברה, ולרבות מידע מגופים המספקים לחברה שירותי עיבוד וניתוח מידע (להלן יחד "המידע").
כן רשאית החברה ,בעצמה ו/או באמצעות צדדים שלישיים הפועלים מטעמה או בשיתוף עימה, לבצע ניתוחים ופילוחים סטטיסטיים במידע, לצורך מחקר, בקרה וסטטיסטיקה; לאיתור וטיפול בתקלות, ייעול ותפעול תשתיות ומערכות המידע; למטרות ציבוריות, עסקיות ומסחריות עבור החברה או עבור גופים ורשויות הנדרשות לכך תוך הגנה על המידע ואיסור העברתו לצדדים נוספים מעבר לאלו אליהם יועבר המידע כאמור; עבור ייעול ופיתוח שירותי החברה כלפי משתמשיה ולקוחותיה )פרטיים ועסקיים, במסגרת שירותי הרט"ן ו/או אחרים(, שיווק שירותים אלו ו/או מתן הצעות שונות ו/או מתן שירותים סטטיסטיים שונים ללקוחות ו/או למשתמשים על בסיס המידע שהתקבל או נאסף ולרבות תוצרי עיבוד המידע כאמור (להלן יחד "המטרות").
החברה מחויבת לכך כי עיבוד ו/או ניתוח מידע אודות המשתמש ואודות אופן צריכת שירותיה כמפורט לעיל ולהלן, לרבות לשימושים ציבוריים, עסקיים ומסחריים, ייעשו תוך שמירה והגנה על פרטיות המשתמשים, בהתאם לכל דין, ותוך נקיטת אמצעי אבטחה מתקדמים להגנת המידע בכל עת.
כמו כן מחויבת החברה לכך כי אם יועבר מידע לצדדים שלישיים לכל מטרה שהיא במסגרת ניתוחים ופילוחים סטטיסטיים, מידע כאמור יהיה מוגן ו/או אגרגטיבי ו/או כזה אשר לא יזהה את המשתמש באופן אישי בידי אף צד ג'.
מידע שייאסף במסגרת השימוש בשירותי החברה השונים על-ידי מכשירי ו/או מחשבי המשתמש, לרבות שימושיו בשירותי הסלולאר, גלישה באינטרנט ו/או שימוש בשירותים דיגיטליים אחרים, ולרבות יישומונים (להלן יחד "השירותים"), ישמר במאגרי המידע של החברה, המיועדים לצורך מימוש המטרות המנויות לעיל. מידע זה יכול ויוצלב ו/או יועבר יחד עם מידע אחר המצוי בידי החברה, ככל שיידרש לצורך ביצוע פעולות בקשר עם המטרות המנויות לעיל, לרבות אספקת שירותים באתר ו/או ביישומונים, וכן לצורך מיקוד, ייעול, שיפור ושיווק שירותיה של החברה על גבי פלטפורמות השירותים השונות.
למעט במקרים שיפורטו להלן, החברה לא תעביר מידע אישי ו/או מזהה אודות המשתמש אלא ככל שתידרש לכך בצו משפטי או לפי דרישה חוקית או רגולטורית או כפי המפורט בחוברת זו בלבד להלן.
החברה עשויה לרכז, לאסוף, לקבל, לטייב, לעבד או להעביר לצדדים שלישיים מידע אנונימי ובלתי מזוהה הקשור בדפוס ובאופן השימוש של המשתמש בשירותיה, לצורך מטרות תפעוליות, שיווקיות, מסחריות וסטטיסטיות, ולמסור מידע סטטיסטי ו/או אגרגטיבי שאינו מזהה לצדדים שלישיים הקשורים עימה לשם מימוש מטרות אלו, לרבות הפיכת מידע אישי )אם ישנו( לבלתי מזוהה באופן סביר לצורך מחקר וסטטיסטיקה ולמען המטרות המנויות לעיל.
בנוסף ,החברה רשאית למסור מידע לצדדים שלישיים כלשהם ולעשות בו שימוש במקרים הבאים:
• לשם עריכה והפקת חשבונות ו/או גביית כספים המגיעים לחברה ,לספקים ו/או מי מטעמם מאת הלקוח בגין חיובי הלקוח
• לצדדים שלישיים שהם שלוחים של החברה ,לשם פיתוח ו/או שיווק ו/או הצעת ו/או אספקת שירותים/מוצרים ללקוח לפי בקשתו או הסכמתו
• במסגרת ו/או בעקבות כל שימוש המבוצע במכשיר לביצוע פעולת בזק הקשורה עם צדדים שלישיים ו/או מי מטעמם
• כאשר קיימת הרשאה מפורשת או מכללא של הלקוח. מובהר כי צירוף מכשיר הרט"ן לשירות כלשהו באמצעות צדדים שלישיים ו/או צירופו לשירות הכרוך בשירותים המסופקים על ידי צדדים שלישיים ,מהווה הסכמה של הלקוח והמשתמש למסירת המידע לאותם צדדים שלישיים כאמור
• בשל צו שיפוטי או דרישת רשות מוסמכת על-פי חוק המורה לחברה למסור את המידע לצדדים שלישיים, ו/או לשם מניעת ביצוע עבירה או במקרה בו תסבור החברה כי מסירת המידע נחוצה על מנת למנוע נזק חמור לרכושם ו/או לגופם של אנשים ו/או משתמשים אחרים ו/או מי מעובדי החברה ו/או מי מלקוחותיה, או על מנת למנוע פגיעה או נזק אחרים לפי שיקול דעתה של החברה
• בשל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה ו/או הליכים משפטיים אשר יתנהלו בינך לבין החברה ו/או מטעמך לבין החברה ו/או מי מטעמה
• מקום בו העברת המידע מתבקשת לשם עמידה בחוזה או הסכם אל מול גוף שבשיתוף פעולה עסקי עם החברה, ו/או בתוך אותה קבוצת חברות, ותוך שמירה על סודיות המידע ואבטחתו במסגרת זו
• במקרה בו העבירה ו/או המחתה החברה לצד שלישי את פעילותה ו/או את זכויותיה וחובותיה לצדדים שלישיים, ובלבד שצדדים שלישיים כאמור יקבלו על עצמם את ההוראות המפורטות בתקנון זה בקשר עם המידע
• אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכותה של החברה להעביר לצדדים שלישים מידע אשר אין בו כדי לזהות את המשתמש בשמו ו/או בפרטי זהותו באופן ישיר או באופן סביר.
כל מידע שיועבר על ידי הלקוח/המשתמש בכל דרך שהיא לספקים ,לרבות במהלך השימוש בשירותיהם, ולרבות באמצעות החברה ,יועבר על אחריותו של הלקוח והחברה לא תשא באחריות לכל שימוש שייעשה במידע כאמור על ידי אותו ספק. הלקוח מאשר , כי ידוע לו שבעת שימוש בשירותים של ספק מח קבלת תכנים :הלקוח מודע לכך שבעת גלישה בעולם האינטרנט ו/או הורדת יישומים.
קבלת תכנים :הלקוח מודע לכך שבעת גלישה בעולם האינטרנט ו/או הורדת יישומים , אפליקציות ,תוכנות או שירותים כלשהם מאתרים/ספקים/מקורות שונים ,כולל ספקים מורשים מטעם החברה (להלן: "מקורות") באמצעות המכשיר שברשותו, ייתכן ויתרחשו, בין השאר, אחד או יותר מהמצבים הבאים: (א) פרטי המכשיר האלקטרוניים ודבר שיוכו לשירותי החברה ייחשפו בפני אותם מקורות ואלה אף עלולים לנטר את מיקומו הגיאוגרפי של המכשיר באותה עת; (ב) המקורות ישלחו אל המכשיר מעת לעת ומבלי שדרש זאת במפורש, תוך כדי ו/או בעקבות פעילותו זו, תכנים מגוונים, כגון פרסומיים. כמו כן, הלקוח מודע לכך כי פעילויות לפי סעיפים (א) ו/או (ב) לעיל תצרכנה תקשורת נתונים בגינה הלקוח יחויב על ידי החברה בהתאם לתעריפים החלים עליו הודעות מקדימות כולל בזמן אמת. לגבי סוג הצריכה ו/או היקפה, אינן משוגרות ולא מצויות בהכרח בידיעת החברה על הלקוח לברר מראש אצל המקורות באם פעילותו מולם כוללת קבלת תכנים כאמור ואת כל יתר הפרטים הנובעים מהקשר עמם (לרבות נושא ניטור המכשיר).
לתשומת ליבך, בעת השהייה בחו"ל ובמהלך השימוש ברשת הסלולרית בחו"ל, מכשירך יחובר לרשת של ספק תקשורת מקומי. כתוצאה מכך, ייתכן שמידע אישי הנוגע אליך – לרבות פרטי המכשיר (כגון מספר IMEI ו-IMSI), נתוני מיקום, מידע על שיחות והודעות, ונתוני גלישה – יעובד, יאוחסן ויועבר על ידי הספק המקומי. דע כי עיבוד המידע במסגרת זו עשוי להתבצע לפי דינים ורגולציות החלים במדינה בה אתה שוהה, אשר עשויים להיות שונים מהדינים החלים במדינת ישראל.
הנך, או מי מטעמך, רשאי לעיין במידע אודותיך אשר מצוי במאגרי החברה ואף לבקש מהחברה לתקן מידע זה אם אינו נכון, שלם או מדויק. כדי לממש זכות זו, יש לשלוח בקשה בכתב אל החברה באמצעות אחד האמצעים העומדים לרשותך ליצירת קשר כמפורט בתנאי השירות ו/או באתר. בכל תכתובת יש לכלול את פרטיך המלאים לרבות, כתובת ואי מייל ליצירת קשר, ופירוט מדויק של בקשתך. החברה תשתדל להגיב לכל בקשה סבירה בזמן סביר.
ביטול עסקה וניתוק השירות
ה eSIM שהופק עבורך והמספר המשויך אליו מוגבלים לתקופה קצובה הנקובה בסוג הכרטיס והחבילה אותה רכשת באתר השירות. החברה תהא רשאית לנתק את השירות לeSIM בחלוף תקופה זו בהתאם להוראות רישיון משרד התקשורת. לאחר ניתוק השירות, לא ניתן יהיה לעשות עוד שימוש בeSIM.
אם הנך לקוח פרטי שהינו "צרכן" עפ"י חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 (להלן: "צרכן") תוכל לבטל את העסקה עד 14 יום מעשיית העסקה.
צרכן בעל מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש כהגדרתם בחוק רשאי לבטל עסקה שהינה עסקת רוכלות או מכר מרחוק בתוך 4 חודשים מיום העסקה או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי העסקה (לפי המאוחר). החברה תהיה רשאית לדרוש הצגת תעודה לצורך אפשרות ביטול העסקה לפי סעיף זה.
ביטול עסקה בה ניתנה ללקוח מתנה/הטבה: מחויב הלקוח, כתנאי לביטול, להשיב את המתנה כשהיא תקינה, בשלמותה ובאריזתה המקורית ובלא שנעשה בה שימוש. במקרה בו החברה תחליט לפנים משורת הדין, לאפשר ביטול העסקה ללא השבת המתנה, יחויב הלקוח בשווי המתנה לפי המחירון הרשמי של החברה במועד ביצוע העסקה.
אם מבטל העסקה אינו הרוכש הוא יידרש להציג חשבונית רכישה בנוסף לעמידה בשאר הקריטריונים לביטול.
במקרה של רכישת כרטיס נוסף בהנחה/במתנה, ביטול רכישת הכרטיס הראשון יביא לביטול רכישת/קבלת הכרטיס הנוסף. ניתוק שירות- על אף האמור בתנאי ההתקשרות, ניתוק שירות ייכנס לתוקף תוך יום עבודה ממועד קבלת הבקשה או במועד המצוין בבקשה, ככל שצוין מועד.
הודעה על ביטול עסקה /ניתוק שירות/סיום התקשרות לצרכן כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן, תשמ"א- 1981, ייעשה לאחר מסירת שם הלקוח ומספר תעודת זהות, בפניה אל מוקד השירות 1800-201-274 בדואר רשום לדרך שלמה שמלצר 94, קרית אריה, פתח תקווה - לתפעול, בדוא"ל Contact@tuki-esim.co.il בפקס 03-5728045, טופס מקוון באתר tuki-esim.co.il .
לתשומת ליבך, על אף האמור, במקרה בו בקשת הביטול תימסר בעל פה (באמצעות פנייה טלפונית או במרכז שירות) וכן סוכם על ביטול שירות באופן זה בלבד באמצעות פרט מזהה אחר, ייעשה הביטול באמצעות אותו פרט מזהה. יובהר כי אין בביטול השירות כדי לגרוע מכל זכות של החברה על פי תנאי ההתקשרות עם הלקוח ו/או על פי כל דין.
לכל לקוח אחר שאינו צרכן כאמור לעיל- ביטול השירות ייעשה בנוסף על פי נוהלי החברה, כפי שיהיו מעת לעת. למידע על נוהלי החברה ניתן לפנות באחד מהאמצעים הנ"ל.
שונות
לתשומת ליבך-
אין לבצע שינויים בכרטיס.
אין להשתמש בשירותים למטרות בלתי חוקיות או באופן הגורם מטרדים או הפרעות.
אין לפעול בדרך שעלולה לגרום להפרעות לרשת.
הפרת הוראות אלו עלולה לגרום לניתוק המנוי.
אין אפשרות לבקש חסימת כרטיס לשימוש, גם במקרים של אובדן או גניבה. במקרה אובדן או גניבה של מכשיר או של כרטיס, אינך זכאי לקבל כרטיס חלופי.